For Better Performance Please Use Chrome or Firefox Web Browser

امتناع از حضور در كميته علمي کنفرانس بين المللي دبي

 

۲۰ خرداد ۱۳۹۲ (۱۲:۳۸ب.ظ)

 

در دفاع از نام خليج فارس

 

امتناع عضو هيأت علمي دانشگاه صنعتي اصفهان از حضور در کنفرانس دبي

 

خبرگزاري موج - عضو هيأت علمي دانشگاه صنعتي اصفهان در اعتراض به تحريف نام خليج فارس، دعوت مسؤلين دومين كنفرانس فناوري اطلاعات دبي را رد کرد.

به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، عضو هيأت علمي دانشگاه صنعتي اصفهان در اعتراض به تحريف نام خليج فارس، دعوت مسؤلين دومين كنفرانس فناوري اطلاعات دبي را رد کرد.
دومين کنفرانس بين المللي فناوري اطلاعات، ژانويه 2014 به ميزباني امارات متحده عربي و در شهر دبي برگزار خواهد شد.
مسؤلين اين کنفرانس در ادامه اظهارات غيرقانوني و مغاير با اسناد تاريخي و بين المللي امارات متحده عربي، اين بار نيز با تحريف عنوان خليج فارس، از اين کشور کوچک حاشيه جنوبي ايران به عنوان کشوري در جوار خليج عربي ياد کرده اند.
دکتر امير مظفر اميني عضو هيأت علمي دانشگاه صنعتي اصفهان که از سوي سعديا نديم دبير دومين کنفرانس بين المللي فناوري اطلاعات دبي به منظور حضور در کميته علمي اين کنفرانس دعوت شده بود، ضمن رد درخواست مسؤلين اين کنفرانس، به اقدامات غيرقانوني آنان در جعل عنوان خليج فارس اعتراض کرد.
در بخشي از پاسخ عضو هيأت علمي دانشکده کشاورزي دانشگاه صنعتي اصفهان خطاب به دبير اين کنفرانس آمده است: عنوان خليج فارس قرن ها است كه در تاريخ ثبت شده است و از يک مجموعه علمي انتظار مي رود تا با بي طرفي و پرهيز از بازي هاي سياسي، اخلاق علمي را رعايت نمايد.
وي ضمن اعلام امتناع از حضور در اين کنفرانس به دليل جعل عنوان خليج فارس، به مسؤلين اماراتي اين کنفرانس يادآورشده است که پايه و اساس اعتماد ملت ها به جوامع علمي، رعايت انصاف و اخلاق است.

 

استاد دانشگاه صنعتی اصفهان، دعوت همایش دبی را رد کرد

 

انتشار خبر در سايت هاي:

 قطره

 اصفهان فردا

 خبرگزاري موج

 تي نيوز

واضح

خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا)

ايرانستان

 خبرگزاري ايمنا

پايگاه خبري آنلاين 110

خبرخون

 

 

تحت نظارت وف ایرانی